Le début de les vacances

Enfin j'ai commencé les vacances tant attendues, au debut je suis allée à Honfleur qui est le village que j'avais mis en photo de presentation de mon blog, et j'étais impresionée parce que je ne m'imaginais pas que ça serait si joli. Nous nous sommes baladées dans la rue et sur le port, et là-bas j'avais une vue sur la ville qui me faisait penser  un peu à Harry Potter. Peu après je suis allée acheter mes souvenirs et on a visité une galerie d'art, très originale. Pour finir nous avons bu un chocolat viennois en terrasse face au port. Nous avons pris la voiture et nous sommes allées à un centre comercial, où nous avons passé une petite heure avant de rentrer à la maison, ce soir-là nous avons mangé avec Lou et ses parents, j'ai mangé un nouveau plat pour moi qui est la raclette, à mon avis c'était une très bonne surprise car j'ai trouvé ça delicieux. 










Le lendemain, je suis allée à vélo à la piscine de Caen avec Lou et Cléo, c'était une piscine en exterieur et je pense que c'est atypique avoir une piscine comme ça car en Espagne il y a mais juste en été. Puis nous avons retrouvé presque toutes les autres correspondants, et nous avons fait un petit tour dans Caen. Après, Nous sommes allées au laser game, nous avons fait deux parties et une dernière offerte par l'homme de l'accueil, j'ai passé un très bon momento avec toutes mes amies. Nous avons fait deux equipes, françaises contre espagnoles et nous avons perdu les trois  parties mais ce n'est pas grave car nous nous sommes amusées. Pour finir la journée, nous sommes rentrées chez ma corres et nous avons regardé le film "Bliss" avec toute la famillle.


 Le Mardi, je suis allée en tándem, qui est un vélo par deux. C'était très cool faire ça car j'ai jamais essayé et qu'il faisait beau. Après presque une heure nous sommes arrivées à Ouistreham, à la maison de les grands-parents de Cléo. Qui étaient ausi tout le reste de la famille, toutes les cousines et cousins, les tantes et les oncles. Je crois qu'elle est très heurese d'avoir une famille si grand et si accueillant. J'ai resté la tout le matin jusqu'a le moment que Céline m'a proposé  d'aller faire longe cote à la plage de la ville. Au debut, je n'ai pas du tout convaincu mais finalement j'ai accepté car j'ai pensé que c'est une opportunité unique et aussi pour faire une autre chose nouvelle pour moi. Quand je suis arrivée à la plage j'ai un peu peur que l'eau était congelé mais quand je fut dans l'eau ce n'était pas très froid comme j'ai pensé. Au fin c'était une bonne experience, differente au toutes le autres. Ce soir-là, nous sommes rentrées à la maison et nous avons passé une soir tranquil, et une de les choses que Nous avons fait est la valise pour partir à la Bretagne le lendemain avec Lou, Céline, Valerie, qui est marraien de Cléo et avec ma corres.







Per fi van començar tan esperdes vacances, el primer dia vaig anar a Honfleur, que és el poble que havia posat a la primera entrada del meu blog, i em va impressionar perquè no m'imaginava que seria tan bonic com es veia a les fotos. Vam caminar pels carrers i pel port, i allà vaig tenir una vista de la ciutat que em va recordar una mica a Harry Potter. Poc després, vaig anar a comprar souvenirs i vam visitar una gal·leria d'art molt original. Finalment vam beure una xocolata vienè, que es xocolata desfeta amb nata, i el vem beure a una terrassa davant del port. Vam agafar el cotxe i vam anar a un centre comercial, on vam passar una hora abans d'anar a casa, aquella nit vam menjar amb la Lou i els seus pares, vaig menjar un nou plat per a mi que és la raclette, que es formatge desfet amb patates, que per cert em va encantar.
L'endemà vaig anar en bicicleta a la piscina de Caen amb la Lou i la Cléo, era una piscina exterior i crec que és atípic tenir una piscina com aquesta perquè a Espanya hi ha però només a l'estiu. Després vam trobar gairebé tots els altres persones que participaven a l'intercambi i vam passejar una mica per Caen. Després, vam anar al làser game, vam fer dos partides i una més que ens la va oferir l'empleat del local, vam fer dos equips, franceses contra espanyoles, i encara que haguem perdut m'ho vaig passar d'allò més bé. 
Dimarts, vaig anar en tándem amb la Celine, que és una bicicleta per a dos. Va ser una de les moltes coses que vaig provar allà perquè mais havia anat en tándem i em va agradar molt. Després de gairebé una hora, vam arribar a Ouistreham, a la casa dels avis de la Cléo. On també estaven tota la resta de la familia, els cosins, els tiets i les tietes. Em vaig quedar allà tot el matí fins que la Celine em va oferir anar a banyar-nos a la platja. Al principi no estava del tot convençuda perquè feia molt de fred, però finalment vaig acceptar perquè vaig pensar que és una oportunitat única i també per fer una altra cosa nova per a mi. Ens vam possar el neoprè i quan vaig arribar a la platja tenía una mica de por ja que l'aigua estava congelada, però quan vaig entrar no estava tan freda com jo pensava. Al final va ser una molt bona experiencia i diferent a totes les altres. Aquella tarda va ser tranquil·la i una de les coses que vam fer va ser la maleta per anar a la Bretanya al dia següent amb la Lou, la Celine, la Valerie, que és la madrina de la Cléo i ella.

En el primer dia del nostre viatge a la Bretanya francesa, al despertar-nos, la Cléo, la Celine i jo vam fer el entrepà per el dinar, després vam posar les maletes al maletero i per últim vam passar a buscar a la Lou. Després de tot això, el viatge en cotxe fins a la Bretanya va començar, durant les dues hores de cotxe vam possar música en un altaveu, vam cantar i parlar. Només arribar, vaig conèixer a laValerie, la madrina de la meva corresponent. Que és molt simpática i amable. Més tard, vam anar a la platja i vam menjar allà. Quan vam acabar, vam caminar per les roques de la costa i després vam fer una petita excursió abans d'arribar a l'apartament, al aconseguir la clau per entrar, ens vam instal·lar. L'apartament era molt còmode i amb tot el necessari per quedar-nos 3 dies, també hi havia piscina i sauna. Una cosa molt bona a dir és que l'apartament estava just al costat i davant de la platja. Aquella tarda, vam anar a la sauna i a la piscina, poc després vam jugar a dos jocs de taula. L'endemà vam anar de passeig per les roques de la costa de nou, però aquesta vegada va ser per un lloc diferent. Hi havia molt devvent, però tot i això, em va fascinar veure el paissatge que estava veient amb els meus propis ulls. Era com un somni. A més, res s'assembla a la costa mediterrània de Catalunya, la Bretanya és molt diferent, per exemple: trobo que hi ha més roques al costat del mar, l'aigua és més blava, les roques estàn plenes de musclos i hi ha més vegetació.

Aquella nit vam anar a fer un petit passeig, feia molt de fred i vent però va ser molt divertit ja que no podíem gairebé caminar pel vent. El tercer dia va arribar, de manera que significa que el nostre viatge és gairebé al final. Per començar, vam anar a un poble anomenat Saint Malo, que s'assembava una mica a Carcassone perquè és una ciutat fortificada, però d'altra banda hi ha una diferència entre les dues ciutats, Saint Malo està envoltada de mar. Allà, vaig comprar algunes galetes molt bones típiques de la Bretanya francesa. A la tarda vam anar al Mont Saint-Michel, quan ho vaig veure, va ser super impressionant i era com si estigués dins d'una una pel·lícula. Em va agradar l'exterior més que l'interior. A més, totes les botigues d'aquest castell són súper cares. Vam pujar per les escales per veure tot el paisatge i va ser genial. La Cléo i la Lou em van explicar la rivalitat entre els normands i els bretons. Va ser molt interessant perquè era una cosa que no sabia.

Poc després ens vam dirigir cap a Saint pair sur Mer, que és el poble on viuen els avis dels per part de pare de la meva corresponent. Abans d'arribar-hi, la Lou, la Cléo, la Céline i jo vam parar per veure la posta de sol, va ser molt bonica. Quan vam arribar, la Lou va marxar. Aquella nit vaig conèixer l'avi de la Cléo, que és molt agradable. Ens vam quedar amb els seus avis durant tres dies, perquè poguéssim anar al carnaval de GrandVille. Aquesta ciutat és molt gran i bonica, està al costat del mar també. Al veure el carnaval van vindre uns amics dels avis i la familía de Nicaragua que té la Cléo. Cadascú es va possar la seva disfressa, i després vam anar cap allà. La festa va començar i ens ho vam passar d'allò més bé. Em vaig donar compte d'una cosa i es que aquí el carnaval és molt diferent ja que les carrosses són totes per una raó, per exemple: ecològica, política... Vaig descobrir una altra manera de celebrar el Carnaval, molt original i divertida.








Comentarios

Entradas populares de este blog

Le week-end rempli de choses amusants

ma correspondante, Cléo

La meilleur expérience