Mon départ

Aujourd'hui je vais vous parler de le jour de mon retour en Espagne. Alors je commence, quand je me suis reveillée j'avais envie de pleurer car j'ai commencé à réaliser que ce jour là je devais partir, je me suis reveillée a 9 heures car Luna avait une performance du cirque. Alors, après de prendre ma douche j'avais pris ma dernier petit-déjeuner avec ma famille. Quan je suis arrivé à la cuisine, que c'est où on mange toujours, j'ai été choqué car les parents de Cléo ont preparé un hiper gros petit-déjeuner plein de trucs pour manger comme par example: du pain au chocolat, des croissants, juice d'orange... On a mangé et parlé tous ensemble. Peu après, Luna a amené sa camera Polaroid et on a pris 3 photos, un avec mes deux soeurs pendant ces deux mois, Luna et Cléo, et puis un avec luna et après avec la meilleur correspondante. La dernière photo qu'on a pris c'était toute la famille ensemble. Tous les photos sont très mignonnes et je les garderai toujours. Le moment de dire au revoir à Luna c'est pas très loin donc pour finir elle m'a donné un petit cadeaux, un très jolie collier doré. Je l’ai remercié et malheureusement le moment de dire au revoir à lui est arrivé. J'étais très triste car je l'aime très fort et en plus car elle est été comme ma petite soeur pendant ces 2 mois. J'éspere qu'on se revoit bientôt. Ensuite j'ai fini ma valise et je suis allée à la cuisine à preparer ma sadwich pour le déjeuner. Je suis allée à l'aeroport avec la voiture de le père de Jade donc il est venu à nous rejoindre à 11:30, quand il est arrivée, j'étais trop triste car j'ai réalisé que c'est le moment de dire adieu à les parents de ma corres, les personnes qui sont étés comme mes parents là. Au fin, j'étais dans la voiture avec Carla, Jade, son père et Cléo. On a mis de la musique et c'était trop cool. Il y avait 4 heures jusqu'à arriver à Nantes donc nous avons arrêté pour manger au McDonald's. Nous avons mangé avec Paula, Emma et ses correspondantes. Ensuite on a continué notre trajet et enfin nous sommes arrivées à l'aeroport. Nous sommes entrées et puis nous avons enregistré nos valises. Quand ça c'était fini, ça veux dire que c'était le moment de dire au revoir une autre fois. Ce moment-là était trop trist et dramatique car nous ne voulions pas partir. On veut rester avec tous nos habitudes là-bas et avec toutes les personnes qui sont étés les plus importants pour nous, nos correspondants.  Mais bon, tout ce termine et on se revoit en 3 semaines.






Avui us explicaré una mica sobre el dia que vaig tornar a Espanya. Per començar, quan em vaig despertar, volia plorar perquè vaig començar a adonar-me que aquell dia havia de marxar, em vaig despertar a les 9 del matí perquè la Luna tenía una actuació de circ. Així que després de dutxarme vaig tenir el meu últim esmorzar amb la meva família. Quan vaig arribar a la cuina, que és on sempre mengem, em va sorprendre perquè els pares de la Cléo havíen preparat un esmorzar ple de coses per menjar, com per exemple: magdalenes, croissants, suc de taronja... Tots vam menjar i parler junts. Poc després, la Luna va portar la seva càmera Polaroid i vam fer 3 fotos, una amb les meves dues germanes durant aquests dos mesos, la Luna i la Cléo, després una altre amb la Luna i per acabar amb la millor corresponent que he pogut tenir. L'última foto que vam fer va ser tota la família junta. Totes les fotos són molt boniques i sempre les conservaré. El temps per acomiadar-se de la Luna  no està molt lluny així que finalment em va donar un petit regal, un collaret d'or molt bonic. Li vaig donar les gràcies i, malauradament, l'hora de dir-li adéu va arribar. Jo estava molt trista perquè  ella havía sigut com la meva germana petita durant aquests 2 mesos. Espero que aviat la torni a veure. Després vaig acabar la meva maleta i vaig anar a la cuina per preparar el meu entrepar per dinar. Vaig anar a l'aeroport amb el cotxe del pare de la Jade, així que va arribar a casa nostre a les 11:30, quan va arribar, jo estava fatal, era l'hora de dir adéu als pares, la gent que eren com els meus pares allà. Al final, vam pujar al cotxe amb la Carla, Jade, el seu pare i Cléo. Vam posar una mica de música i em vaig animar una mica. Hi havia 4 hores fins arribar a Nantes, que és d'es d'on sortia el nostre avió cap a Espanya. Llavors, ens vam aturar a menjar al McDonald's. Vam menjar amb la Paula, l'Emma i les seves corresponents. Després vam continuar el nostre viatge i finalment vam arribar a l'aeroport. Vam entrar i després vam facturar les nostres maletes. Quan vam acabar, em va tocar despedir-me per última vegada. Aquell moment va ser molt trist i dramàtic perquè no volia marxar. Tots volíem quedar-nos amb tots els nostres hàbits i amb totes les persones que han estat les més importants per a nosaltres aquí, els nostres corresponents francesos. Però bueno, tot lo bó s'acaba i ens tornarem a veure a la següent etapa de l'intercanvi.




Comentarios

Entradas populares de este blog

Le week-end rempli de choses amusants

ma correspondante, Cléo

La meilleur expérience