Premiers jours au nouveau lycée

Le lendemain c'était le premier jour que j'allais au nouveau lycée, qui s'appelle "Salvador Allende". Quand nous sommes arrivés au lycée, la prof d'espagnol nous l'a montré et j'étais très fascinee du grand et moderne qu'il est, par contre le notre est plus petit et pas si joli. 
J'étais aussi beaucoup nerveuse car ma correspondant m' avais dit que j'allé seule dans ma classe mais finalement j'était avec Claudia. Je suis très contente d'entendre ça parce que de cette façon j'aurais une amie en classe. Après quelques cours, j'arrivé à la conclusion que j'ai besoin plus de cours pour comprendre tout ce que disent les professeurs. 

D'autre part, avec les autres correspondant c'était très cool aussi j'ai fait beaucoup des amies comme par example: Thais, Louise, Lou, Emma... et je mange presque tous le jous avec elles. Après le déjeuner, je reste avec toutes elles jusqu'a ce que le cours commence.  Il y a seulement une chose que je n'aime pas, c'est l'emploi du temps que j'ai parce que je ne suis pas habituée à finir si tard les cours. Ce truc est un peu dificile pour moi  car il y a beaucoup de classes et je ne sais pas où sont toutes elles mais un amie, qui s'appelle Lou m'aide énormément dans les cours.









Aquesta setmana se m’ha fet molt curta ja que hem fet moltes coses divertides. Per començar, el dilluns i el dimarts la Clàudia i jo vam a acabar les classes a les 18 hores, per tant vaig a acabar bastant tipa d’estar tot el dia a l’institut. D’altra banda, els dimecres sempre acabo a les 11:30 hores, aquest es el dia que més m’agrada de la setmana ja que es el dia que acabo abans i tinc menys classes, llavors desprès de menjar a la cantina anàvem a anar al gimnàs amb la Inés però quan vam arribar a l’institut a primera hora del matí ens vam adonar que estaria tancat, aleshores vam pensar en anar a Caen, la Inés, dues amigues franceses i les corresponents.
Vam arribar a les 13:30 hores i la Inés i jo va anar al Mc Donalds ja que teníem més gana, perquè el menjar de la cantina no tots els dies esta bo i justament aquell dia no ens va agradar gens. Desprès, vam anar al Pull and Bear a mirar roba i vam acabar provant-nos un conjunt que ens va agradar molt, però que era caríssim així que no ens el vam comprar. Al acabar, ens vam reunir amb les nostres corresponents i vam menjar un crep de Nutella, que per cert estava boníssim.  Aquell dia, vaig tenir una sensació raríssima, i es que eren les 15:30 i semblava que fossin les 17:00, desprès em vaig adonar que això em passa perquè fem tot més d’hora que a Catalunya, per exemple mengem a les 12:30 i a Mollet menjo a les 14:45.
Al dia següent no vaig tindre moltes classes ja que van haver-hi molts professors que van faltar, així que algunes amigues i jo vam anar al Lidl per comprar el berenar, i una pasta que m’encanta d’aquest supermercat es el beignet au chocolat. Aquella nit vaig conèixer a l’àvia de la Cléo, que també va ser molt simpàtica amb mi, va sopar amb nosaltres i també es va quedar a dormir.
El divendres, al tornar de l’institut, va vindre una amiga de la germana de la Cléo a dormir a casa, vam sopar creps fets per nosaltres mateixes i els hi podíem posar tot el que volguéssim com per exemple: bacon, formatge, pernil... De postres vam menjar creps de Nutella, que m’encanten. Per la nit vam veure una peli anomenada “la famille Bélier”, que ja la havia vist però no m’importava veure-la per segon cop ja que m’encantava. Tot això ho vaig fer sense la meva companya d’intercanvi ja que ella estava treballant de mainadera. Tot i així m’ho vaig passar super bé aquella nit i tota la setmana també.







Comentarios

Entradas populares de este blog

Le week-end rempli de choses amusants

ma correspondante, Cléo

La meilleur expérience