La semaine special

Cette semaine était la dernière avant de les vacances donc j'ai reçu toutes les lettres de saint valentin, j'ai reçu une lettre de ma corres, d'une amie de France et les autres sont toutes de mes amies espagnoles. J'avais très envie de les lire et enfin je les ai lues. Toutes sont très mignones, et j'aime très bien cet príncipe car à mon lycée il n'y a pas ça et c'est un chose differente pour que les éléves s'amusent aussi. Le mardi, 11 février, c'était l'anniversaire d'une des espagnoles, de mon ami Neus. Alors, avec toutes les corres espagnoles nous avons reservé une table de la cantine pour manger toutes ensembles. A la fin du repas, pour le dessert, nous avons acheté un gâteau pour lui chanter la chanson de joyeux anniversaire.  C'était un moment très drôle et divertissant puisque presque tous les gens de la cantine ont chanté avec nous. Et je pense que Neus s'est bien amusée le jour de son anniversaire et ce que nous voulions. Le lendemain, j'ai mangé avec Thais, Gemma et ma corres et puis nous sommes allées à la piscine, là-bas nous nous avons retrouvé Emma et après Nous sommes entrées  à la piscine, s'était un endroit très cool car il y avait deux toboggans et il était très grand aussi. C'était un très bon moment avec des amies. Après le dîner, j'ai appelé une amie espagnole et on a parlé beaucoup de tout qui c'est passe en Espagne et je lui ai raconté toutes mes très amusants experiences ici aussi. Ces cinq jours que je suis en train de raconter sont  passés trop vite pour moi puisque on a fait beaucoup de choses et je  crois pas que cette fantastique expérience en France soit si proche de finir. Une chose que je fais ici et que j'aime très bien, sont les soirs avec la famille, quand nous jouons au jeux de société ou quand nous parlons de notre journée,  et après le temps que je reste avec Cléo un  peu avant d'aller se coucher est très cool ausi car elle est déjà comme ma soeur. Le vendredi, Cléo et moi  sommes allées à la piscine en vélo et j'ai nagé une demi-heure, après nous sommes revenus a la maison et j'ai était un peu fatiguée à cause de nager et d'aller en vélo mais je trouve que c'est une manière très cool d'aller à la piscine, plus tard nous sommes allées à un endroit que j'aime beaucoup et que je l'ai fait plusieurs fois,  nous sommes allées à le patinoire avec Alice, Lou, Paula, Juliette, Jade, Carla, Gemma, Thaïs, Hyacinthe et Tiziano, je me suis très bien amusée car j'aime  la patinoire et je suis restée  avec mes amies. Je crois que c'est une très bonne façon de terminer la semaine.









Aquest cap de setmana hi havia un munt de coses interessants a fer i crec que ha sigut el cap de setmana que millor m'ho he passat. Per començar, ens vam despertar i vam felicitar tots una altra vegada a la Thais ja que aquell dia ja tenia els seus esperats 16 anys. Vaig baixar a menjar un molt bon esmorzar amb la Inés i després, quan estàvem preparades, vam anar a casa amb la Alice i el seu germà. Més tard, tota la família va anar a recollir a la Luna al circ, també la vaig poder veure fent volteretes i baixant i pujant amb molta facilitat del trapezi, em faig quedar flipant amb el que va fer . Després vam anar a visitar la ciutat d'Arromanches, on vam dinar a una crepería molt típica, que em va agradar molt. Després de passejar per la platja, vam anar a veure un curt documental sobre els desembarcaments de Normandia de la 2 ª Guerra Mundial, que va explicar molt bé tot el que havia passat, i després a fora em va encantar el paisatge, era tot super bonic. Després vam anar a visitar el cementiri americà de Colleville que em va impactar molt ja que hi havia moltes tombes, gairebé tot estava ple de tombes blanques. De tota manera, anar a aquest lloc va valdre molt la pena.
Per acabar el dia, vam anar a visitar Port-en-Bessin, on vam veure la posta de sol i el port. Aquella nit, al arribar a casa, vam veure una pel lícula anomenada "entre les parets" que no la vaig acabar d'entendre del tot perquè el llenguatge era una mica dur, quan la pel·lícula és va acabar la Cléo me la va explicar una mica per sobre i tot seguit ens vam anar a dormir ja que estavem esgotades. Abans de dormir, vaig reflexionar una mica en tot el que la família ha fet des que vaig arribar aquí, així que em vaig sentir molt contenta, privilegiada i agraïda de que m'hagi tocat aquesta família i a més a més de tenir una corresponent que des del dia un ha fet de tot per a que em sentí com a casa. 
Diumenge al matí vam anar al mercat de Caen per comprar ostres, musclos, pà marroquí i samosas per sopar. Per dinar vaig menjar una deliciosa galette amb formatge i pernil dolç com la Luna. Aquella tarda, em vaig quedar amb la germana mentres que la Cléo va anar a veure un partit de volley amb el seu pare, i ens vam posar una mica de música i després vam cuinar un pastís, que per cert ens va quedar super bó. Al final del dia vam menjar tot el que havíem comprat per sopar. Estava tot molt bó però les ostresno em van agradar molt,  ja que les vaig trovar molt salades. Després vaig jugar un joc de taula amb tota la familia i ens ho vam passar d'allò més bé.
La setmana següent va ser l'última abans de començar dues setmanes de vacances, així que vaig rebre totes les cartes del dia de Sant Valentí, vaig rebre una carta de la meva corresponent, d'una amiga francesa i totes les altres són de les meves amigues españoles. Tenia moltes ganes de llegar-les i per fi ho vaig poder fer. Dimarts, 11 de febrer, va ser l'aniversari d'una de les espanyoles, la meva amiga Neus. Així que vam reservar una taula de la cantina per menjar tots junts. Al final de l'àpat, per postres, vam comprar un pastís per cantar-li la cançó d'aniversari feliç.  Va ser un moment molt divertit i entretingut ja que gairebé tot el món cantava amb nosaltres. I crec que la Neus s'ho va passar molt bé i això era el que volíem. Al dia següent, vaig menjar amb la Thais, la Gemma i la Cléo, després vam anar a la piscina, allà vam trobar a la Emma, era un lloc molt chulo ja que hi havia dos tobogans, dos màquines que tiraven aigua i a més a més també era molt gran. Aquests cinc dies que estiexplicant han passat massa ràpids per a mi, ja que hem fet un munt de coses i no hem crec que aquesta experiència tan fantàstica a França estigui  tan a prop d'acabar. Una cosa que faig aquí i que m'agrada molt bé, són les tardes amb la família, quan juguem jocs de taula o quan parlem del nostre dia, i després del temps em  quedo amb la Cléo una mica abans d'anar a dormir. El divendres, la Cléo i jo vam anar a la piscina amb bicicleta i vaig nedar mitja hora, desprès vam arribar a casa i jo estava una mica cansada a causa de la natació i el ciclisme, però crec que és una manera molt divertida i diferent per anar a la piscina, més tard vam anar a fer una cosa que m'encanta, que es patinar sobre gel, vam anar amb l'Alice, la Lou, la Paula, la Juliette, la Jade, la Carla, la Gemma, la Thais, el Hyacinthe i en Tiziano, m'ho vaig passar super bé. Crec que és una molt bona manera d'acabar la setmana.







Comentarios

Entradas populares de este blog

Le week-end rempli de choses amusants

ma correspondante, Cléo

La meilleur expérience