La troisième semaine

J'ai aimé cette semaine même si j'ai été un peu triste car je sais qu'il me reste peu de temps ici et je ne veux pas partir, alors  je dois profiter beaucoup le temps qu'il me reste. Donc comme j'avais dit, j'ai profité trop ces 5 jours, pour commencer, le lundi et le mardi je n'ai pas fait beaucoup de choses, j'ai passé deux jours tranquiles avec ma famille, par contre le mercredi est le jour que nous finissons plus tôt donc, Carla M, Paula, Neus, Gemma, Emma, Inés, toutes les correspondants et moi sommes allées chez Lisa, la corres de Emma. Paula et moi avons mangée de pizza au jambon, fromage et oeuf, que c'était très delicieux. Les autres filles, ont aussi mangées des pizzas. Après nous sommes allées à l'étage, pour mettre de la musique, danser chanter et pour parler de tout avec mes amies. Pas trop tard, Cléo et moi sommes rentrées chez elle. Ce soir-là, nous avons chantés avec Luna, et nous nous sommes couchées très tôt car ce jour-là nous avons fait beaucoup de choses. Le lendemain, c'était un jour calme aussi mais à 18 heures, Luna et moi avons fait un gâteau aux pommes, et dans le dîner toute la famille l'a gôutés et c'était très bon. J'aime cuisiner avec elle. Ce soir-là, Cléo et moi nous avons fini notres lettres de saint Valentin pour nos potes et j'ai appelé ma cousine aussi qui habite à Londres.






Le dernière jour de la semaine avec lycée, j'ai aimé la nourriture de la cantine car il y avait de la saucisse avec des frites et de dessert il y avait une glaçe aux amandes et du caramel, tout très exquis.
Quand j'ai fini les cours de cette journée, le père de ma corres m'a emmené a la piscine et là-bas j'ai nagé une demi heure. Puis nous sommes rentrés à la maison, pour m'habiller mieux pour aller à une soirée chez Thais Avant d'y aller, Cléo et moi sommes allées chez Alice car son frère nous a emmenées chez la corres de Gemma. Alors, quand nous sommes arrivées nous avons attendu les autres invitées. Puis, la soirée a commençée et nous avons mis de la musique dans un haut-parleur pour chanter et danser. Nous avons mangé des pizzas et des frites. Pour finir, j'ai passé une très bonne soirée avec toutes mes amies.







La tercera setmana va ser una mica estranya ja que vaig refeflexionar bastant sobre la experiència que estic vivint i no vull que s'acabi. Pero vaig pensar, que com  ja no em queda massa aquí, haig d'aprofitar tot el temps que hem queda al màxim, llavors com estava dient he gaudit al màxim tots aquests 5 dies, per començar, el dilluns i el dimarts van ser dies tranquils amb la familia, a més a més aquests dos dies acabo tard el institut, i com a França sopen més d'hora doncs, al arribar a casa normalment faig alguns deures o faig alguna cosa amb la meva correponent, després sopem i per acabar el dia juguem a algún joc de taula, ja que a la familia en la que estic els hi encanta jugar i en tenen molts.
Al principi, per a mi era una mica difícil ja que no es la meva llengua, però desprès de que m'expliquin com es juga i mirar una mica com ho fan, ja m'espavilava i jugava. M'ho passo d'allò més bé quan jugo amb ells a jocs de taula, ja que es una manera diferent i molt divertida de distreure's, a més a més feia bastant que no jugava a algún joc de taula, ja que jo no solc jugar molt sovint. D'altra banda el dimecres, al acabar les clases vam anar la Carla, la Paula, la Neus, la Gemma, la Inés i les seves corresponents a casa de la Lisa, la corresponent de l'Emma. Vam menjar pizzes i la meva estaba deliciosa, quan vam acabar de menjar vam posar música i vam estar parlant. 

El dia següent també va ser un dia tranquil, pero aquella tarda vaig fer un pastís amb la germana de la Cléo, que es una cosa que m'encanta fer, ja que a Catalunya no cuino casi res. Una cosa important a dir es que a hores d'ara estic super contenta de portarme tant bé amb la germana, que es diu Luna. Ara es com si fos la meva germana petita. Aquella nit, la Cléo i jo vam acabar les cartes de Sant Valentín ja que al institut hi ha una caixa on pots ficar cartes i l'últim dia abans de les vacances les entregaran totes. Una cosa que em sembla super original per part de l'institut.  L'ultim dia de la setmana va ser el millor sens dubte, ja que al acabar les clases vaig anar a nadar a la piscina i despres la Cléo i jo ens vam preparar per anar a la festa de la Thaïs, la corresponent de la Gemma, a més a més el dia següent era el seu aniversari i feia 16 anys. M'ho vaig passar genial a la festa,  vam sopar pizza i després vam possar música en un altaveu, i vam ballar i cantar moltíssim. Va ser genial. Ens vam quedar a dormir tots a casa de la Thaïs i el cap de setmana vaig anar a vistitar molts llocs espectaculars amb tota la família.







Comentarios

Entradas populares de este blog

Le week-end rempli de choses amusants

ma correspondante, Cléo

La meilleur expérience